Ahad, 8 November 2009

A piece of mind..

final exam da abis
muet pn da abis
byk yg face problem time muet..
tp x pe la..
kte da wat..
nothing we can do about the end result..
klu dpt smbung b.ED tesl best la..
klu x dpt,cri je la yg len..
ape la nk pening2 pale..
haha...
aku agk gmbira tika muet dtg kerna
buat seketika..
level 3 wing 2 agak pnuh ngan kelibat2 rakan2...
wlaupn hnya skjap..
x la kesunyian mendakap aku sgt..
sometimes aku suke tgk faris..
bkn suke cara gay ye..
suke tgk die sbb die pndai entertain diri die..
die introduce aku ngan the bloody beetroots ngan steve aoki..
gempak gile music electro..
whop whop..haha
electro..
music that full of vibe..
make me wanna move...
music does influence us..
kepade sape2 yg stress..
dgr je music electro..
mmg best..
like i said..
music is universal..
jd x salah kalau aku suke electro,metalcore,pop,dangdut,nasyid n etc..
janji kte happy...
thanks faris for da electro songs...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan